PostHeaderIcon Има ли връзка между затлъстяването майка и дъщеря си?

Международен журнал на Затлъстяването е наскоро публикува доклад, в който твърди, че генетично връзка със затлъстяването в детска възраст родителите си навици на хранене. Ние всички знаем, че околната среда ще играе основен фактор в навиците на детето ни и тенденции, особено в ранна възраст. Въпреки това нови изследвания изглежда връзка загуба на тегло от типа на хранителни навици, се вижда от родителите на детето; независимо от това колко внимателно сте заплати на теглото си дъщеря.

Скептиците на това твърдение се каже, че там не може евентуално да се генетичен, научно звено към затлъстяването сред децата как техните родители обикновено се яде. Те твърдят, че поведението и родителски надзор играе само ролята на затлъстяването извън сериозни здравословни проблеми. режисьор Тери Wilkin, на полуостров медицинското училище в Плимут, Англия, каза: "Всички на своите погрешни изследвания и експерименти са формирали убеждението, че децата с наднормено тегло и затлъстяване възрастни, юноши стане почти 100% от времето, и че толкова дълго, колкото ти се предотврати затлъстяването при много малки деца, че няма шанс за тях става със затлъстяване по-късно в живота. Моите заключения подкрепят преките твърдят обратното, децата се обръщат, за да бъде с наднормено тегло, тъй като влиянието на един и същи пол родител. Не съществува пряка генетична връзка между тях и пускането цялото внимание и се съсредоточи върху детето не ще решите този проблем. С цел ефективно борба с детското затлъстяване ние не трябва да се търсят в епруветка. Ние трябва да се търсят в хранителните навици на родителите на детето и се опитва да ги промени. Всички наистина се свежда до това, че родителите трябва просто да дава по-добър пример за децата си. "

Макар и да звучи като едно прекалено опростяване, повечето учени смятат, тази теория, за разлика от някаква мистериозна генетична връзка, която се освобождава както на майка и дете от отговорност за хранителните им. В крайна сметка децата да учат техните навици, странности и практически всяка част от ранните си личности от техните родители. Ако един и същ пол-майка е над 100 килограма наднормено тегло и не се прави нищо да се опитам да го променя, тогава синове или дъщери са 90% вероятност да страдат от затлъстяване, както добре.

Най-доброто нещо Притеснени родители да направите, ако те наистина са загрижени за децата им тегло е да се образоват и децата си в правилното хранене. Не е нужно да се постави постоянна забрана на нездравословна храна или 20 мили тичам всеки ден, но чрез стартиране на деца заминават на звук хранителна диета в ранна възраст (и придържайки се към едно себе си!) Не само ще ги водят здравословен , но проучвания са доказали, че децата с по-добре балансиран хранителен режим на тестове, да задържат повече информация, както и може да се извърви дълъг път в коригиране на поведение, както и нарушители.

Вашият коментар


Въведете вашия имейл адрес, за да получавате дневни актуализации:

Бъдете спокойни: Ние абсолютно Мразя спам.

Кажи на приятел
Кажи на приятел
Преводач
English flagItalian flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagArabic flag
Russian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroat flagDanish flag
Finnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagFilipino flag
Hebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flag
Ukrainian flag