PostHeaderIcon Da li postoji veza između pretilosti majke i njezina kćer?

International Journal of Obesity nedavno je objavio izvještaj koji tvrdi da genetski link djetinjstvo gojaznost svoje roditelje prehrambene navike. Mi svi znamo da je okolina će igrati glavni čimbenik u našem djetetove navike i sklonosti, osobito u mladoj dobi. Ipak, ovaj novi istraživanja čini se da link mršavljenja na vrstu prehrambenim navikama pokazuje djetetovih roditelja, bez obzira na to koliko ćete platiti zatvoriti pozornost na svoje kćeri težinu.

Skeptike ove tvrde da postoje ne mogu biti genetski, znanstveni povezati to gojaznost djeteta kako njihovi roditelji obično jede. Oni tvrde da ponašanje i roditeljski nadzor igra samo ulogu u pretilosti izvan ozbiljnih zdravstvenih problema. redatelj Terry Wilkin, poluotoka, Medical School, Plymouth, England, rekao je, "Sve svoje krivo studija slučaja i eksperimenti su formirana uvjerenje da pretile djece i adolescenata postanu pretili odrasli gotovo 100% vremena, te da kao čeznuti kao te spriječiti pretilosti u vrlo male djece da nema šanse da ih postati pretile u kasnijem životu. Moji zaključci potporu izravne tvrde suprotno, djeca su izlaskom na pretilo zbog utjecaja istog spola roditelja. Nema izravne genetske veze između njih i stavljanje svih pažnja i fokus na dijete neće škripac ovaj problem. U cilju učinkovitije borbe protiv dječje pretilosti mi se ne bi trebao biti obličje u epruvetu. Mi bi trebao biti obličje at prehrambene navike od roditelja i pokušava ih promijeniti. Sve to stvarno dogoditi se dolje to je da roditelji jednostavno trebaju biti postavljanje bolji primjer za njihovu djecu. "

Iako to zvuči kao oversimplification, većina znanstvenika vjeruje ova teorija, za razliku od neki vrsta od tajanstvenog genetskih link koji absolves oba roditelja i djeteta od odgovornosti nad njihovom prehranom. Sve u svemu, djeca uče svoje navike, quirks i gotovo svaki dio njihove osobnosti rane od svojih roditelja. Ako roditelj istog spola je preko 100 £ težine i pokušati učiniti ništa i to promijeniti, a zatim sinovi i kćeri su se 90% vjerojatno da će biti pretili as well.

Najbolja stvar u pitanju roditelji mogu učiniti ako su stvarno zabrinuti za svoju djecu težine je educirati i njihove djece na pravilnu prehranu. Ne morate staviti trajnu zabranu na junk food ili trčanje 20 milja svaki dan, ali počevši od svoje djece na zvuk prehrane prehrane u ranoj dobi (i pridržavaju se sami!) Ne samo da će ih zadržati zdravije , ali studije su dokazale da djeca s izbalansiran dijeta bolje na testovima, zadržavaju informacije duže, a može ići dug put u ispravljanju remeti ponašanje kao dobro.

Dopust Odgovor


Upišite svoju email adresu za primanje ažuriranja dnevno:

Budite uvjereni: Mi smo apsolutno mrziti neželjena pošta.

Javi prijatelju
Tell a Friend
Prevoditelj
English flagItalian flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagArabic flag
Russian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroat flagDanish flag
Finnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagFilipino flag
Hebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flag
Ukrainian flag      
Kategorije
Linkovi: