PostHeaderIcon Чи є зв'язок між ожирінням матері та її дочки?

Міжнародний журнал Ожиріння нещодавно опублікувала доповідь, в якій вимоги до генетично посилання ожиріння серед дітей до їх батькам харчування. Ми всі знаємо, що навколишнє середовище буде грати основним чинником в наших звичках дитини і тенденції, особливо у молодому віці. Однак це нове дослідження представляється посилання втрата ваги з типом харчування показали батьків дитини; незалежно від того, пильну увагу Ви приділяєте вагу вашої дочки.

Скептики цього твердження говорять, що не може бути генетичне, наукове посилання на дітей, які страждають ожирінням, як їх батьки зазвичай їдять. Вони стверджують, що поведінкові і батьківський нагляд відіграє лише роль в ожирінні поза серйозні проблеми зі здоров'ям. Режисер Террі Wilkin, з Медичної школи півострова в Плімуті, Англія, сказав: "Все їх дезінформували тематичні дослідження та експерименти формується переконання, що ожирінням дітей і підлітків страждають ожирінням дорослі стали майже 100% часу, і що, поки ви уникнете ожиріння у дітей наймолодшого віку, що немає жодних шансів, що вони стануть ожиріння в майбутньому. Мої висновки підтримують пряму протилежність претензії; діти Прийшовши на ожиріння з-за впливу одностатевими батьками. Існує немає прямого генетичного зв'язку між ними і покласти все те увагу і зосередитися на дитині не вирішать цю проблему. З метою ефективної боротьби проти дитячого ожиріння, ми не повинні шукати в пробірці. Ми повинні дивитися на харчування з батьків дитини, і намагатися змінити їх. Це все зводиться до того, що батьки повинні бути просто встановивши найкращий приклад для своїх дітей ".

Хоча це звучить як спрощення, більшість вчених вважають, ця теорія, а не якесь таємниче, що генетичний зв'язок не звільняє обидва батька та дитини у віці від відповідальності за їх їдять. Всього Діти вивчають їх звички, примхи і практично в кожній частині своїх ранніх особистостей зі своїми батьками. Якщо ж батько статі складає більше 100 фунтів зайвої ваги і нічого не роблять, щоб спробувати змінити його, то синів і дочок на 90% вірогідність ожиріння також.

Краще за все зацікавлені батьки можуть зробити, якщо вони дійсно переймаються своєю вагою дітей є виховання самих і їхніх дітей у правильному харчуванні. Вам не потрібно покласти постійна заборона на Junk Food або запустити 20 милі кожен день, але починаючи від ваших дітей на здорову дієту харчування у молодому віці (і щоб дотримуватися одного себе!) Не тільки зберегти їх здоровими , проте дослідження показали, що діти з збалансованої дієти краще на тестах, зберігають інформацію довше, і може мати велике значення у виправленні руйнівну поведінку.

Написати відповідь


Введіть адресу електронної пошти, щоб отримувати щоденні оновлення:

Будьте впевнені: ми не подобається спам.

Розкажи другу
Розкажи другу
Перекладач
English flagItalian flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagArabic flag
Russian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroat flagDanish flag
Finnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagFilipino flag
Hebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flag
Ukrainian flag